|
Prima - Noutăți - ANUNȚ DE ANGAJARE – Specialist managmentul proiectelor, ADR mun. Chișinău/ CONCURS PRELUNGIT
360 accesări
Funcția: Specialist management proiecte în Secția management integrat al proiectelor din cadrul Agenției de Dezvoltare Regională mun. Chișinău. Scopul funcției conform fișei postului: Consultarea și executarea necesităților ulterioare ale ADR mun. Chișinău și ale regiunii în baza principiilor de dezvoltare durabilă - implementarea durabilă primară a priorităților regionale frecvent identificate integrate cu perspective economice, sociale, culturale și de mediu. Data limită de depunere a documentelor: 03.09.2025; Concurs prelungit Sarcinile de bază ale funcției vacante, conform fișei postului: a. Asistă la pregătirea profilurilor proiectului, inclusiv elaborarea bugetelor și implementarea graficului de execuție a lucrărilor; b. Asistă la implementarea generală și managementul programelor/proiectelor incluse în programul ADR mun. Chișinău; c. Monitorizează eliberarea fondurilor pentru contractanți, consultanți, furnizori și prestatori de servicii; d. Asigură prezentările, revizuirile și aprobările în timp util a documentelor de proiect; e. Asistă în pregătirea ofertelor de proiect, termenii de referință și conceptele de proiect; f. Responsabil de dezvoltarea implementării proiectului și indicatorii de performanță în legătură cu managementul și convenirea asupra cerințelor de raportare; g. Responsabil de implementarea strategiei de monitorizare și evaluare a proiectului și recomandarea modificărilor pe baza experienței transferabile; h. Coordonează vizitele la fața locului și consultările cu părțile interesate ale programului/proiectului; i. Întocmește și prezintă rapoartele în ceea ce privește rezultatele obținute cu privire la programele/proiectele din cadrul competenței lui/ei; j. Asistă șeful de secție, după caz directorul în pregătirea rapoartelor periodice privind activitățile, orarul, și starea financiară a tuturor componentelor proiectului într-un format de raportare standard în conformitate cu cerințele Guvernului, precum și a altor agenții de finanțare. k. Elaborează și transmite propuneri pentru dezvoltarea, îmbunătățirea, armonizarea și funcționarea cadrului legislativ, instituțional și procedural pentru implementarea și gestionarea proiectelor. l. Aplică măsuri de diminuare a riscurilor, conform prevederilor din planurile de acțiune. Tipul angajării: Concurs. Perioadă nedeterminată; Condițiile de participare la concurs: a. deține cetățenia Republicii Moldova; b. posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege; c. are capacitate deplină de exercițiu; d. nu a împlinit vârsta de 63 de ani; e. este apt/aptă, din punct de vedere al stării sănătății, pentru exercitarea funcției, conform certificatului medical eliberat de instituția medicală abilitată; f. are studiile necesare prevăzute pentru funcția respectivă; g. în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcție publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) și b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare; h. nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție; i. nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție; j. nu are interdicția de a ocupa o funcție publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate. Cerințe specifice pentru participare la concurs: a. studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalente, de masterat, preferabil în domeniul management, politici publice, juridic; b. cunoștințe a legislației în domeniul dezvoltării regionale, juridic; c. abilități de utilizare a calculatorului: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Internet; d. cunoașterea unei limbi de circulație internațională la nivel B1. Experiență profesională: 3 ani de experiență profesională în domeniu. Abilități: Abilități de lucru cu documentele, abilități de analiză și sinteză a datelor complexe, a fenomenelor și a proceselor, de soluționare a problemelor de complexitate înaltă în domeniul de competență, autoinstruire și îmbunătățire permanentă a performanțelor personale, gestiune a informațiilor, elaborare a documentelor, comunicare și prezentare a diverselor subiecte, comunicare eficientă și lucru în echipă. Atitudini/comportamente: Responsabilitate, disciplină, spirit de inițiativă, tendință spre dezvoltare profesională continuă, rezistență la efort și stres, respect față de oameni, punctualitate, diplomație, flexibilitate, obiectivitate și exigență.
|


360 accesări