Prima   -  Noutăți - ANUNȚ DE ANGAJARE – Specialist managmentul proiectelor, ADR mun. Chișinău/ CONCURS PRELUNGIT

ANUNȚ DE ANGAJARE – Specialist managmentul proiectelor, ADR mun. Chișinău/ CONCURS PRELUNGIT

20.08.2025   360 accesări  

 

Funcția: Specialist management proiecte în Secția management integrat al proiectelor din cadrul Agenției de Dezvoltare Regională mun. Chișinău. 

Scopul funcției conform fișei postului: Consultarea și executarea necesităților ulterioare ale ADR mun. Chișinău și ale regiunii în baza principiilor de dezvoltare durabilă - implementarea durabilă primară a priorităților regionale frecvent identificate integrate cu perspective economice, sociale, culturale și de mediu.

Data limită de depunere a documentelor: 03.09.2025; 

Concurs prelungit

Sarcinile de bază ale funcției vacante, conform fișei postului:

a.      Asistă la pregătirea profilurilor proiectului, inclusiv elaborarea bugetelor și implementarea graficului de execuție a lucrărilor;

b.     Asistă la implementarea generală și managementul programelor/proiectelor incluse în programul ADR mun. Chișinău;

c.      Monitorizează eliberarea fondurilor pentru contractanți, consultanți, furnizori și prestatori de servicii;

d.     Asigură prezentările, revizuirile și aprobările în timp util a documentelor de proiect;

e.      Asistă în pregătirea ofertelor de proiect, termenii de referință și conceptele de proiect;

f.       Responsabil de dezvoltarea implementării proiectului și indicatorii de performanță în legătură cu managementul și convenirea asupra cerințelor de raportare;

g.     Responsabil de implementarea strategiei de monitorizare și evaluare a proiectului și recomandarea modificărilor pe baza experienței transferabile;

h.     Coordonează vizitele la fața locului și consultările cu părțile interesate ale programului/proiectului;

i.       Întocmește și prezintă rapoartele în ceea ce privește rezultatele obținute cu privire la programele/proiectele din cadrul competenței lui/ei;

j.       Asistă șeful de secție, după caz directorul în pregătirea rapoartelor periodice privind activitățile, orarul, și starea financiară a tuturor componentelor proiectului într-un format de raportare standard în conformitate cu cerințele Guvernului, precum și a altor agenții de finanțare.

k.     Elaborează și transmite propuneri pentru dezvoltarea, îmbunătățirea, armonizarea și funcționarea cadrului legislativ, instituțional și procedural pentru implementarea și gestionarea proiectelor.

l.       Aplică măsuri de diminuare a riscurilor, conform prevederilor din planurile de acțiune. 

Tipul angajării: Concurs. Perioadă nedeterminată;

Condițiile de participare la concurs:

a.      deține cetățenia Republicii Moldova;

b.     posedă limba română și limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;

c.      are capacitate deplină de exercițiu;

d.     nu a împlinit vârsta de 63 de ani;

e.      este apt/aptă, din punct de vedere al stării sănătății, pentru exercitarea funcției, conform certificatului medical eliberat de instituția medicală abilitată;

f.       are studiile necesare prevăzute pentru funcția respectivă;

g.     în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcție publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) și b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;

h.     nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;

i.       nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție;

j.       nu are interdicția de a ocupa o funcție publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.

Cerințe specifice pentru participare la concurs:

a.      studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalente, de masterat, preferabil în domeniul management, politici publice, juridic;

b.     cunoștințe a legislației în domeniul dezvoltării regionale, juridic;

c.      abilități de utilizare a calculatorului: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Internet;

d.     cunoașterea unei limbi de circulație internațională la nivel B1.

Experiență profesională: 3 ani de experiență profesională în domeniu.

Abilități: Abilități de lucru cu documentele, abilități de analiză și sinteză a datelor complexe, a fenomenelor și a proceselor, de soluționare a problemelor de complexitate înaltă în domeniul de competență, autoinstruire și îmbunătățire permanentă a performanțelor personale, gestiune a informațiilor, elaborare a documentelor, comunicare și prezentare a diverselor subiecte, comunicare eficientă și lucru în echipă.

Atitudini/comportamente: Responsabilitate, disciplină, spirit de inițiativă, tendință spre dezvoltare profesională continuă, rezistență la efort și stres, respect față de oameni, punctualitate, diplomație, flexibilitate, obiectivitate și exigență.

 

Arrow Prev

      Linia anticorupție a ADR Chișinău  tel. 22 250 535

Arrow Next