Cerințe specifice funcției:
• Studii superioare în ştiinţe sociale, juridice sau alte ştiinţe conexe;
• Experienţa anterioară într-o poziţie similară este binevenită;
• Cunoştinţe excelente a limbii române şi este de dorit posedarea cunoştinţelor de lucru a limbii ruse.
• Cunoaşterea limbii engleze reprezintă un avantaj;
• Competenţă în utilizarea computerului cu cunoştinţe a aplicaţiilor Microsoft; Office, Email, etc.;
• Abilităţi excelente personale, organizatorice, de comunicare şi manageriale;
• Cunoașterea reglementărilor dreptului muncii, procedura de angajare/eliberare din funcție a personalului;
Termen de aplicare: 05 aprilie 2024, ora 17:00.
Persoanele interesate, sunt rugate să expedieze CV-ul, o scrisoare de motivare pe maxim 1,5 file, cu anexarea copiei actului de studii și buletinului de identitate la adresa electronică: secretariat@adrchisinau.gov.md, date de contact: 022-22-08-17